Voorbereiding Elise - Reisverslag uit Rossum, Nederland van Micha & Elise - WaarBenJij.nu Voorbereiding Elise - Reisverslag uit Rossum, Nederland van Micha & Elise - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Elise

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Micha & Elise

25 Juni 2014 | Nederland, Rossum

Ik heb m’n koffers gepakt om te vertrekken naar Nieuw Zeeland! Ik heb er ontzettend veel zin in, na het geslaagde afscheidsfeestje ben ik er nu helemaal klaar voor. (Zie foto’s)
Donderdag 26 juni vertrekt mijn vliegtuig om 15:30 vanaf Schiphol richting Dubai. Daar land ik om midden nacht en ’s morgens om 10 uur vlieg ik door naar Sydney. Daar moet ik weer een kleine 3 uurtjes wachten op de vlucht naar Christchurch NZ.
Als alles volgens planning verloopt ben ik zaterdag (28-6) om 14:20 in Nieuw Zeeland. (Nieuw Zeelandse tijd. In Nieuw Zeeland is het nu 10 uur later als in Nederland.)
Micha haalt me op vanaf het vliegveld, ik verheug me erop om hem weer te zien na 3 maand!

• 26 Juni 2014 - 23:24

Bernadette Meijer:

Hoi Elise en Micha.

Haike en ik hebben jouw net vanmiddag om ruim 14.00 uur uitgezwaaid op het vliegveld. Vanaf nu vinden wij het leuk als jullie op deze site iets schrijven en ook laten zien wat jullie daar zoal mee maken en doen. Zowel de werk - en vakantie periode.

• 27 Juni 2014 - 19:55

Ada Somhorst:

Hallo Elise,

Wat leuk dat je een site hebt aangemaakt. Ik hoopte daar al op. Mooie foto's van je afscheidsfeestje! Bedankt. Ik ben erg benieuwd hoe het jullie in Nieuw Zeeland gaat. Een hele voorspoedige reis.
    Groeten aan Micha, ook van Fons en tot wederhoren. Ada.

• 29 Juni 2014 - 14:08

Yvonne Nijhuis.:

Heey Micha en Elise.

Wat leuk dat de eerste foto's op jullie site staan. Inmiddels ben jij (elise)
    veilig en wel geland in Nieuw Zeeland. En kan jullie avontuur samen beginnen.
    Een hele uitdaging. Leuk om jullie te volgen.

• 04 Juli 2014 - 22:22

Haike:

Ha,

Ziet er top uit daar.
    Geniet van jullie 'vakantie'.
    Leuk dat we een beetje mee kunnen genieten zo via de site.