Thuiskomen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Micha & Elise - WaarBenJij.nu Thuiskomen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Micha & Elise - WaarBenJij.nu

Thuiskomen

Blijf op de hoogte en volg Micha & Elise

26 Juni 2015 | Nederland, Schiphol

Heej Allen,

Na een lange terugreis zijn we inmiddels veilig en wel aangekomen in Nederland. Op Schiphol werden we opgewacht door familie, fijn ze weer te zien. Even een bakje koffie gedronken met z’n allen zodat wij de nodige verhalen al konden vertellen.
Daarna gingen we met z’n allen richting het mooie Twente, ons mooie Volthe. Voordat we de vogelpoelweg insloegen stond de buurt ons op te wachten met een mooi spandoek. Geweldig, dit hadden we natuurlijk nooit verwacht. Wat een verrassing.
Verder op de weg naar ons eigen huisje stond er nog een bord van de familie en een spandoek van de vriendinnen. Ons huis is mooi versier en netjes schoongemaakt.
In de keuken was de tafel al gedekt en stond er een lekkere Chinese maaltijd klaar. Dus lekker getafeld met z’n allen onder het genot van een drankje. Hier kon mooi een begin worden gemaakt met het doornemen van de foto album, zodat alle verhalen weer boven kwamen.
Wat een thuiskomt, wat een warm welkom. Het is fijn om weer thuis te zijn.
Bedankt allemaal voor het volgen van ons verhaal.

Inmiddels zit onze eerste nacht in ons eigen bed d’r alweer op, wat kan dat heerlijk zijn. Micha zijn voeten passen gewoon weer in bed, onder de dekens zelfs. :P

PS. Ons laatste verhaaltje van de dagen aan de westkust staat nu ook online. Moet je even een verhaaltje + foto's terug kijken. Veel lees en kijk plezier.

• 29 Juni 2015 - 18:26

Josien:

Hoi Micha en Elise
    Weer thuis in Volthe met tropische weer!
    Zal wel even wennen zijn.
    Groetjes Josien en Jurjen