van Timaru naar Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Micha & Elise - WaarBenJij.nu van Timaru naar Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Micha & Elise - WaarBenJij.nu

van Timaru naar Te Anau

Blijf op de hoogte en volg Micha & Elise

15 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Heej allen,

Even een klein verslag van wat we de laatste dagen gedaan hebben en uiteraard

een paar foto's.

We zijn van Timaru doorgereden naar Dunedin en zijn daar een paar nachtjes

gebleven maar inmiddels alweer verder gereden naar Te Anau. Even voor de

beeldvorming, Dunedin ligt onderin het zuiden eiland aan de oost kust zijde en

Te Anau ligt op dezelfde hoogte alleen aan de zuiden zijde tegen het grote

Fjorden gebied aan.

Deze gebieden zijn rijk aan prachtige uitzichten van kust-, rots gebieden en

(regen)wouden, zie de foto's.

We hebben de laatste dagen dan ook veel gewandeld en rond gereden om de

verschillende uitzichten te bekijken. Dit resulteert in mooie foto's maar geen

spannende verhalen.

Het rondreizen hier in Nieuw Zeeland is prima te doen en je wordt overladen met

informatie van activiteiten, hotels, motels en campings. Zelf zitten we steeds

op campings in de zogenoemde Cabins, dit zijn (tuin)huisjes van ongeveer 16

vierkant meter met een tweepersoonsbed i.c.m. stapelbed met een zitje. Het koken

en douchen gebeurd in gezamenlijke gebouwen, deze manier van overnachten bevalt

ons prima. Budget technisch is dit ook vrij goed te doen.

Voor de rest hebben we niks bijzonders te melden, geniet maar van de foto's (we

hopen zo een kleine indruk te kunnen geven) en we vinden het leuk om jullie

reacties op de site te lezen, bedankt daarvoor.

Groetjes Micha en Elise.

• 15 Juli 2014 - 12:23

Nicole:

Wederom super en prachtige foto's!

• 15 Juli 2014 - 22:35

Ria Blokhuis:

Leuke foto's gezellig om jullie te volgen groetjes Ria

• 16 Juli 2014 - 08:35

Gerard En Yvonne:

Heey daar.

Leuke foto's weer. En wat een brug. Ik denk niet, dat je vader daar overheen
    was gegaan. Moet je zeker geen hoogtevrees hebben.
    Ja,zo zie je nog eens wat. Wees voorzichtig allebei.
    En een fijne reis verder. Xx ons

• 16 Juli 2014 - 22:26

Janneke:

Hee Hallo daar :) Ziet er allemaal goed uit zeg! Volgens mij vermaken jullie je prima! Geniet er van!! Groetjes Janneke

• 18 Juli 2014 - 10:48

Roy En Marloes:

Ha Micha en Elise,

Mooi mooi om alles zo van jullie te volgen. Volgens mij vermaken jullie je prima. Micha, begin me wel wat zorgen te maken om je.... ´we hebben de laatste dagen dan ook veel gewandeld´...... Gaat het wel goed?

Veel plezier nog en geniet er van.

Groeten Marloes en Roy

• 19 Juli 2014 - 21:20

Harrie En Brenda :

Hi Micha & Elise,

Ik heb samen met pa jullie foto's van de email bekeken naast hetgeen op deze site, het downloaden met "We Transfer" ging heel snel.
    Erg mooi allemaal om te zien, zo krijgen we een goed beeld van het land en hoe jullie daar vertoeven.

De kenner vindt de koeien er erg goed uit zien, komt het doordat de koeien zelf de bieten rooien? Interessant! Hij is ook begonnen met het tellen van de koeien, maar helaas ik beheerde de knoppen...:).
    Naast de natuur en jullie eigen belevingen is de fam. Meijer ook nieuwsgierig hoe ze daar met het vee omgaan en mooi dat jullie dat ook laten zien.

Ik hoor net van moeders dat jullie nu gaan skiën, dat land heeft echt alles, perfect!

Grt, van Harrie & Bernadette en Brenda

• 21 Juli 2014 - 12:24

Ans Ten Velde:

Leuk om je foto s en verslag te zien.
    Nu weet ik hoe groot new -Zeeland is en wat een natuur, met al zijn krachten, dat water, de zee, de watervallen, om stil van te worden en om U tegen te zeggen.
    Micha&Elise geniet er fijn van. We blijven graag op de hoogte.
    Grt, harrie en Ans t. V.

• 09 Augustus 2014 - 13:07

Tonny En Theo:

Hoi Micha & Elise,

Wat maken jullie twee een mooie tijd door.
    Veel ervaring opdoen, vakantietripjes en daarbij genieten van die prachtige natuur.